Jak zbudować obecność firmy w sieci? Poradnik od podstaw
Rozpoczęcie działalności online może być łatwiejsze, niż Ci się wydaje. Dowodem na to jest m.in. rosnąca w rekordowym tempie liczba sklepów internetowych. Według szacunków Bisnode tylko w pierwszych 6 miesiącach 2019 roku powstało ich 2,8 tysiąca, czyli tyle, co zwykle przez cały rok w ostatnich latach. Aby nie pozostawać w tyle za konkurencją, przedsiębiorcy, którzy chcą rozwinąć skrzydła, powinni rozpocząć działalność w sieci i korzystać z tego perspektywicznego kanału sprzedaży. Jak zbudować obecność firmy w internecie?
Być może brałeś już pod uwagę rozpoczęcie działalności online, ale zastanawiałeś się, czy internet jest odpowiednim miejscem do sprzedaży Twoich produktów i usług? W sieci zamawiamy już nie tylko odzież, ale i artykuły spożywcze, sprzęt budowlany czy przeróżne usługi. Z czasem niemal wszystko będzie dostępne online. Rynek sprzyja rozpoczynaniu biznesu w sieci – przemawiają za tym statystyki i przewidywania analityków. Wyprzedź zatem konkurencję i zadbaj o rozwój swojej działalności w internecie.
Zapraszamy do pobrania raportu na stronie naszego partnera UPC Polska: https://www.upc.pl/biznes/lp/firma-w-sieci/
Autor wpisu / Partner wpisu:
UPC Polska
TAGI: E-commerce / Gospodarka / Biznes