TAGI: Webcast
Znaczenie lejka sprzedażowego w zastosowaniu Marketing Automation
W dzisiejszych realiach, gdy biznes przenosi się w ogromnej skali z offline do online, z pomocą przychodzą rozwiązania z zakresu Marketing Automation. To szansa, by odciążyć marketera z wielu zadań, wspomagać, czasem również zastępować.
Obecnie Marketing Automation to system całościowo wspierający działania marketingu i sprzedaży w firmie z naciskiem na zintegrowanie i synchronizację procesów w tych dwóch działach. Brak współpracy marketingu i sprzedaży jest głównym powodem niepowodzenia klasycznego marketingu.
Jakich korzyści możemy się spodziewać, wprowadzając zintegrowane działania marketingowo-sprzedażowe?
Zwiększona efektywność
Zwiększona konwersja
Mniejsza ilość błędów
Niższe koszty
Zwiększona sprzedaż
Zapraszamy na spotkanie z naszym Absolwentem - praktykiem, właścicielem firmy www. wirtualny handlowiec.pl, Rafałem Skonieczka, który zaprezentuje od strony praktycznej zastosowanie teorii lejka sprzedażowego i zainspiruje do obserwacji, diagnozy i wdrażania potrzebnych zmian w firmie.
-----------------------------------------------------------------------------
Link do strony wydarzenia
Jeśli nie zapisałeś się na wydarzenie, nic straconego, materiały zostaną udostępnione za pośrednictwem:
Rejestracja
Wymagana
Wstęp
Darmowy
Data
Godzina
Przestrzeń
Online
Miejsce
Strona Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego