Ozdobnik - gradientowa kula

TAGI: Webcast

Znaczenie lejka sprzedażowego w zastosowaniu Marketing Automation

W dzisiejszych realiach, gdy biznes przenosi się w ogromnej skali z offline do online, z pomocą przychodzą rozwiązania z zakresu Marketing Automation. To szansa, by odciążyć marketera z wielu zadań, wspomagać, czasem również zastępować.

Obecnie Marketing Automation to system całościowo wspierający działania marketingu i sprzedaży w firmie z naciskiem na zintegrowanie i synchronizację procesów w tych dwóch działach. Brak współpracy marketingu i sprzedaży jest głównym powodem niepowodzenia klasycznego marketingu.

Jakich korzyści możemy się spodziewać, wprowadzając zintegrowane działania marketingowo-sprzedażowe?

  • Zwiększona efektywność

  • Zwiększona konwersja

  • Mniejsza ilość błędów

  • Niższe koszty

  • Zwiększona sprzedaż

Zapraszamy na spotkanie z naszym Absolwentem - praktykiem, właścicielem firmy www. wirtualny handlowiec.pl, Rafałem Skonieczka, który zaprezentuje od strony praktycznej zastosowanie teorii lejka sprzedażowego i zainspiruje do obserwacji, diagnozy i wdrażania potrzebnych zmian w firmie.

-----------------------------------------------------------------------------

Link do strony wydarzenia

Jeśli nie zapisałeś się na wydarzenie, nic straconego, materiały zostaną udostępnione za pośrednictwem: 

  1. Facebooka

  2. You Tube

Organizator

Wydział Zarządzania Uniwersytet Łódzki

Rejestracja

Wymagana

Wstęp

Darmowy

Data

Godzina

Przestrzeń

Online

Miejsce

Strona Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego

Udostępnij