Ozdobnik - gradientowa kula
Ozdobnik - gradientowa kula
Wróć / E-commerce

Casebook E-commerce 

Casebook E-Commerce to publikacja stworzona przez grupę roboczą E-commerce działającą w ramach IAB Polska. Jest to zbiór 8 ciekawych case studies kampanii e-commerce, zróżnicowanych pod względem celów i sposobów dążenia do ich osiągnięcia, przedstawionych w przystępnej, graficznej formie. 

Przedstawiciele organizacji członkowskich IAB Polska dostrzegają w codziennej pracy potrzebę ustandaryzowania wiedzy i definicji związanych z e-commerce, obszaru wykazującego w ostatnich latach dużą dynamikę wzrostu i rosnące zainteresowanie marketerów. Dlatego tak istotne jest systematyzowanie najnowszych trendów e-handlu i wskazywanie najlepszych sposobów ich wykorzystania. 

W casebook’u znajdziesz przegląd najlepszych praktyk i najbardziej efektywnych kampanii realizowanych dla e-commerców z wielu branż w ostatnich latach. Eksperci reprezentujący różne firmy dzielą się wiedzą, w jaki sposób przy wykorzystaniu różnorodnych narzędzi i kanałów marketingowych realizować określone cele podmiotów e-handlu. Podpowiadają też, jak efektywnie dywersyfikować źródła pozyskiwania sprzedaży online, by osiągać wzrost przychodu i poprawiać wyniki programu sprzedażowego wdrażając odpowiedni model atrybucji oraz na co zwrócić uwagę tworząc wersję mobile platformy e-commerce. 

Z publikacji dowiesz się też, czy działaniami na blogu firmowym można skutecznie dotrzeć do nowych użytkowników i zainspirować ich do zakupu produktu / usługi oraz jak niestandardowy pomysł charytatywny może wyróżnić ofertę w okresie przedświątecznym i zwiększyć sprzedaż przez Allegro. 

Przeczytasz również o tym, jak efektywnie wykorzystać Customer Data Platform i Machine Learning do zwiększania sprzedaży online. 

Treść poradnika stanowi dobry materiał szkoleniowy do programu certyfikacyjnego DIMAQ. 

Link do pobrania publikacji na stronie naszego partnera merytorycznego IAB:
https://www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2020/01/Casebook-GR-E-commerce-2020-2.pdf

Autor wpisu / Partner wpisu:
IAB Polska

TAGI: E-commerce