Ozdobnik - gradientowa kula
Ozdobnik - gradientowa kula
Wróć / E-commerce

E-commerce w czasach kryzysu

Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie, również w czasach kryzysu, który wymusza zmianę schematów i wzorców postępowania nawet w tak podstawowym, a istotnym aspekcie jak wymiana dóbr, zwana handlem. 

Jak COVID-19 wpłynął na polski e-commerce? Jak odnaleźli się w nim przedsiębiorcy? Co zadziałało najlepiej i ile kosztowało? A wreszcie, jak zatrzymać pozyskanych klientów? To tylko wybrane odpowiedzi, którymi podzielą się specjaliści z Grupy Roboczej E-commerce IAB Polska. 

Zapraszamy do pobrania publikacji na stronie naszego Partnera Merytorycznego IAB Polska :https://www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2020/06/E-commerce-w-czasach-kryzysu-1.pdf 

Autor wpisu / Partner wpisu:
Paulina Szkoła

TAGI: E-commerce