TAGI: Konferencja / Wirtualna konferencja / przestrzeń
Forum IAB 2020: In trust we trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
Forum IAB jest najbardziej inspirującą konferencją marketingową w Polsce. Od lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Podczas 14. edycji konferencji przez 3 intensywne dni blisko 80 prelegentów dyskutować będzie o tym, jaką wartość ma zaufanie w dobie kryzysu.
Wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu. Czternasta edycja Forum IAB upłynie pod hasłem: ,,In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?''
Zapraszamy do uczestnictwa w formie stacjonarnej lub online. Kryzys, wywołany pandemią COVID-19, wpłynął nie tylko na gospodarkę, ale również na nasze życie codzienne. Podstawą (od)budowania relacji między firmami, instytucjami, a społeczeństwem jest szeroko pojęte zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. Kluczowe znaczenie ma między innymi dostarczanie społeczeństwu rzetelnych informacji, zwiększanie poczucia bezpieczeństwa i obniżanie niepokoju.
Epidemia zwiększyła nieufność Polaków na dużą skalę, co wymaga dostosowania się biznesu do nowej rzeczywistości. Dlatego tegoroczne Forum IAB skupi się wokół problematyki zaufania w czasach kryzysu. Co roku jest to jedno z najważniejszych wydarzeń w szeroko pojętej branży marketingu, organizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od trzynastu już latwytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń.
Tegoroczna edycja odbędzie się w warszawskich Złotych Tarasach i zgromadzi przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, agencji reklamowych i firm technologicznych. – Wyciszenie pandemii wiąże się z próbą powrotu do dawnych nawyków. Nie jest to jednak proste, ponieważ nikt z nas nie chce narażać się na potencjalne niebezpieczeństwo.
Temat przewodni konferencji to zarówno odpowiedź na potrzeby konsumentów w dobie post-covidowej normalności, ale również szansa dla firm, aby jak najlepiej dostosować swoją ofertę do aktualnych wyzwań rynkowych. Najlepsi eksperci marketingu, goście specjalni i ciekawe tematy Podczas Forum IAB wystąpi blisko 80 autorytetów – przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm. Formuła wydarzenia umożliwia zaproszenie inspirujących osobowości, wybitnych przedstawicieli świata nauki i biznesu, którzy prezentują odmienny od perspektywy branży – i przez to bardzo cenny – punkt widzenia. Wśród ekspertów występujących podczas konferencji znaleźli się przedstawiciele dużych i małych agencji, reklamodawców, wydawców oraz instytucji badawczych.
Tradycyjnie także, wystąpią zaproszeni przez organizatorów goście specjalni. W tym roku będą to znani przedstawiciele świata nauki i mediów, którzy podczas Forum IAB podzielą się swoimi doświadczeniami:
prof. Janusz Czapiński – psycholog społeczny
Tomasz Michniewicz – podróżnik i dziennikarz.
Wśród blisko 60 wystąpień Forum IAB nie zabraknie najbardziej aktualnych, kontrowersyjnych czy śmiałych tematów, jak choćby:
„In Gender We Trust. Jak nie pozwolić by zaufanie do stereotypów prowadziło do pomijania jednej z płci.”,
„Reklama nie uratuje świata. Więc pogódźmy się z tym, że nie musi. Wnioski jak radzić sobie z niepewną rzeczywistością na bazie wybranych dzieł popkultury.”,
„Greenwashing, czyli jak marki uprawiają eko ściemę.”,
„Reklama nie chce się uczyć. Wszystko czego nie chcesz wiedzieć o agencjach reklamowych.”,
„Jak ufa mózg, czyli neurobiologiczne i ewolucyjne fundamenty zaufania jako wartości dla działań marketingowych”,
„Jakie życie, taki marketing. Czyli dlaczego to co masz w DNA, znajdziesz za chwilę w swoim feedzie.”
Pełna agenda wystąpień dostępna jest na forumiab.pl/program
Nad programem Forum IAB czuwa Rada Programowa, w której zasiada 50 ekspertów. W tym roku przewodniczącą jest:
Olga Korolec – CMO, Ringier Axel Springer Polska.
Wiceprzewodniczącymi są:
Paweł Gala – CEO, Wavemaker;
Grzegorz Krzemień – prezes zarządu, GoldenSubmarine;
Dariusz Maciołek – dyrektor zarządzający pionem komunikacji, BNP Paribas.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu.
Wszystkie najważniejsze informacje dostępne są na stronie konferencji.
Rejestracja
Wymagana
Wstęp
Płatny
Data
Oddo
Godzina
Przestrzeń
Online / Offline
Miejsce
Złote Tarasy