Ozdobnik - gradientowa kula

TAGI: Konferencja / Wirtualna konferencja / przestrzeń

Forum IAB 2020: In trust we trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?

Forum IAB jest najbardziej inspirującą konferencją marketingową w Polsce. Od lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Podczas 14. edycji konferencji przez 3 intensywne dni blisko 80 prelegentów dyskutować będzie o tym, jaką wartość ma zaufanie w dobie kryzysu.

Wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu. Czternasta edycja Forum IAB upłynie pod hasłem: ,,In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?''

Zapraszamy do uczestnictwa w formie stacjonarnej lub online. Kryzys, wywołany pandemią COVID-19, wpłynął nie tylko na gospodarkę, ale również na nasze życie codzienne. Podstawą (od)budowania relacji między firmami, instytucjami, a społeczeństwem jest szeroko pojęte zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. Kluczowe znaczenie ma między innymi dostarczanie społeczeństwu rzetelnych informacji, zwiększanie poczucia bezpieczeństwa i obniżanie niepokoju.

Epidemia zwiększyła nieufność Polaków na dużą skalę, co wymaga dostosowania się biznesu do nowej rzeczywistości. Dlatego tegoroczne Forum IAB skupi się wokół problematyki zaufania w czasach kryzysu. Co roku jest to jedno z najważniejszych wydarzeń w szeroko pojętej branży marketingu, organizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od trzynastu już latwytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń.

Tegoroczna edycja odbędzie się w warszawskich Złotych Tarasach i zgromadzi przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, agencji reklamowych i firm technologicznych. – Wyciszenie pandemii wiąże się z próbą powrotu do dawnych nawyków. Nie jest to jednak proste, ponieważ nikt z nas nie chce narażać się na potencjalne niebezpieczeństwo.

Temat przewodni konferencji to zarówno odpowiedź na potrzeby konsumentów w dobie post-covidowej normalności, ale również szansa dla firm, aby jak najlepiej dostosować swoją ofertę do aktualnych wyzwań rynkowych. Najlepsi eksperci marketingu, goście specjalni i ciekawe tematy Podczas Forum IAB wystąpi blisko 80 autorytetów – przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm. Formuła wydarzenia umożliwia zaproszenie inspirujących osobowości, wybitnych przedstawicieli świata nauki i biznesu, którzy prezentują odmienny od perspektywy branży – i przez to bardzo cenny – punkt widzenia. Wśród ekspertów występujących podczas konferencji znaleźli się przedstawiciele dużych i małych agencji, reklamodawców, wydawców oraz instytucji badawczych.

Tradycyjnie także, wystąpią zaproszeni przez organizatorów goście specjalni. W tym roku będą to znani przedstawiciele świata nauki i mediów, którzy podczas Forum IAB podzielą się swoimi doświadczeniami:

  • prof. Janusz Czapiński – psycholog społeczny

  • Tomasz Michniewicz – podróżnik i dziennikarz.

Wśród blisko 60 wystąpień Forum IAB nie zabraknie najbardziej aktualnych, kontrowersyjnych czy śmiałych tematów, jak choćby:

  • „In Gender We Trust. Jak nie pozwolić by zaufanie do stereotypów prowadziło do pomijania jednej z płci.”,

  • „Reklama nie uratuje świata. Więc pogódźmy się z tym, że nie musi. Wnioski jak radzić sobie z niepewną rzeczywistością na bazie wybranych dzieł popkultury.”,

  • „Greenwashing, czyli jak marki uprawiają eko ściemę.”,

  • „Reklama nie chce się uczyć. Wszystko czego nie chcesz wiedzieć o agencjach reklamowych.”,

  • „Jak ufa mózg, czyli neurobiologiczne i ewolucyjne fundamenty zaufania jako wartości dla działań marketingowych”,

  • „Jakie życie, taki marketing. Czyli dlaczego to co masz w DNA, znajdziesz za chwilę w swoim feedzie.”

Pełna agenda wystąpień dostępna jest na forumiab.pl/program

Nad programem Forum IAB czuwa Rada Programowa, w której zasiada 50 ekspertów. W tym roku przewodniczącą jest:

  • Olga Korolec – CMO, Ringier Axel Springer Polska.

Wiceprzewodniczącymi są:

  • Paweł Gala – CEO, Wavemaker;

  • Grzegorz Krzemień – prezes zarządu, GoldenSubmarine;

  • Dariusz Maciołek – dyrektor zarządzający pionem komunikacji, BNP Paribas.


Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu.

Wszystkie najważniejsze informacje dostępne są na stronie konferencji.

Organizator

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Rejestracja

Wymagana

Wstęp

Płatny

Data

Od
do

Godzina

Przestrzeń

Online / Offline

Miejsce

Złote Tarasy

Udostępnij