Przewodnik Po Social Media w Polsce
“Przewodnik Po Social Media w Polsce” jest efektem prac Grupy Roboczej Social Media działającej w strukturach IAB Polska. Opracowanie stanowi próbę systematyzacji wiedzy na temat mediów społecznościowych oraz ich użytkowników w Polsce. Nakreśla także szerokie spektrum możliwości komunikacyjnych, które platformy i aplikacje Social Media oferują markom.
Autorem opracowania jest zespół ekspertów z agencji marketingowych, PR-owych, mediowych, contentowych, kreatywnych oraz przedstawiciele wydawców. Różnorodne podejście twórców publikacji zagwarantowało zróżnicowaną perspektywę opisywanych w Przewodniku zagadnień.
Publikacja została podzielona na trzy części:
– sekcję opisującą najbardziej znaczące z perspektywy autorów publikacji kanały społecznościowe do prowadzenia komunikacji marek w Polsce,
– część dotyczącą konsumpcji mediów społecznościowych przez poszczególne pokolenia polskich użytkowników oraz wnioski z całego opracowania, przekładające się na kompleksowy obraz Social Media w Polsce,
– zestaw dobrych praktyk w budowaniu komunikacji online za pośrednictwem społeczności.
Przewodnik jest dedykowany każdemu, kto chciałby lepiej poruszać się w świecie mediów społecznościowych i prowadzić za ich pośrednictwem efektywniejszą komunikację.
Link do pobrania publikacji na stronie naszego partnera merytorycznego IAB:
https://www.iab.org.pl/baza-wiedzy/przewodnik-po-social-media-w-polsce/
Autor wpisu / Partner wpisu:
IAB Polska
TAGI: Digital Marketing